آزمون آیین نامه

Wiki Article

ضدیخ در جلوگیری از زنگ زدگی رادیاتور و قطعات سیستم خنک کاری موثر نیست. ضدیخ در جلوگیری از زنگ زدگی رادیاتور و قطعات سیستم خنک کاری موثر نیست. مایع ضد یخ از یخ زدگی آب در سرما جلوگیری نمیکند. مایع ضد یخ از یخ زدگی آب در سرما جلوگیری نمیکند.

مقررات رانندگی سرعت – از سری سوالات پرتکرار آزمون آیین نامه اصلی سال ۱۴۰۳ (خیلی مهم)

در خصوص کسانی که با سوالات آشنا نیستند و سوالات سال های قبل را مطالعه نکرده اند، احتمالا زمان در نظر گرفته شده، کافی نخواهد بود. از این رو بهتر است قبل از شرکت، در آزمون های آیین نامه رانندگی سایت درایوینگ به صورت رایگان شرکت نموده و سطح قبولی خود هم در آیین نامه ی مقدماتی هم در آزمون آیین نامه رانندگی، را به میزان قابل توجهی بالا ببرید.

هر چیز که در طول این سالها یاد گرفتم به صورت رایگان تجربیات خودم را با شما به اشتراک می گذارم.

اگر می خواید اپلیکیشن این ازمون شبیه سازی شده را در گوشی خود داشته باشید پیشنهاد می کنیم با کلیک روی گزینه زیر این برنامه که نسخه اندروید هست را روی گوشی خودتان را نصب و استفاده کنید ( چنانچه هرگونه مشکلی در نصب این برنامه داشتید می توانید با پشتیبانان سایت در تلگرام یا واتساپ پایین همین صفحه در ارتباط باشید)

به طور مثال، ممکن است در سوالات مربوط به تابلوهای راهنمایی و رانندگی و یا مقررات ایمنی و ترافیک یا در سوالات مربوط به بخش فنی دچار مشکل باشید.

پاسخ درست به رنگ سبز و پاسخ نادرست به رنگ قرمز مشخص شده است

این آزمون ها در هر قسمتی اعم از علائم راهنمایی و رانندگی، بخش فنی و مقررات ایمنی سوالات مخصوص به همان بخش را طراحی کرده است و در صورتی که شما در هر کدام از بخش های آزمون آیین نامه ذکر شده ضعیف باشید، با شرکت در آزمون های آنلاین می توانید نقاط ضعف خود را برطرف کنید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

از سری سوالات پرتکرار آزمون آیین نامه اصلی سال ۱۴۰۲ – پاسخ – کوچک و جانبی – برگرفته از صفحه ۵۳ کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی

در اینجا به برخی از سوالات که شاید نیاز به توضیح داشته باشند می‌پردازیم.

با شرکت در آزمون های آنلاین می توانید تا حد بسیار زیادی آزمون اصلی آیین نامه را شبیه سازی کنید و آمادگی خود را بالا ببرید.

اما اینجا تا سه تا غلطه ازمون هاش . میشه یکی راهنمایی کنه ؟ ممنون میشم

در انتها هر چند تا کوپن تخفیف جمع کردی تخفیف ها رو با هم جمع میزنیم و میتونی سوالات اصلی خود امتحان رو بگیری

Report this wiki page