ساخت سالن کنفرانس

Wiki Article

در مورد فضاهای خدماتی تنها به یک نکته بسنده می‌کنیم که سرویس‌های بهداشتی به راحتی در دسترس و در عین حال نباید در معرض دید باشد.

این کار موجب می شود حضار حداکثر استفاده و لذت را از قطعه در حال اجرا ببرند.

با طراحی سقف کاذب می‌توانیم صداهای مزاحم از طبقات بالا را دفع کنیم.

مسئله نور در فضاهای اداری امری مهم و تخصصی است. بهره گیری از نور طبیعی بهترین گزینه برای روشنایی سالن کنفرانس است. اگر از این نور بهره می گیرید؛ حتماً باید از پرده های مناسب نیز استفاده کنید. تا در صورت نیاز میزان ورود نور اضافی را کنترل کنید؛ تا بتوانید از پروژکتور استفاده کنید.

صندلی ها باید بر روی زمین ثابت شوند و برای به حداکثر رساندن فضای رفت و آمد بین ردیف ها باید کفی های متحرک و تاشو داشته باشند . معمولا صندلی ها به صورت کامل مبله می شوند تا راحتی مورد نظر را به استفاده کننده ها ارائه دهند. در برخی موارد و باتوجه به امکانات سالن صندلی ها می توانند از سیستم های خاصی نیز برخوردار باشند.

با ایجاد ناهمواری‌ها در سقف می‌توانیم از اکوی صدا و تداخل صوت‌ها جلوگیری کنیم.

علاوه ‌بر پوشش آکوستیک جداره‌ها لازم است تا برای آکوستیک شدن پنجره‌ها و درب‌ها نیز اقدام کنید.

یکی از ارکان کلیدی برای طراحی سالن کنفرانس است. در این سالن‌ها قرار است تا جلسات مهم و گاهاً طولانی برگزار شده و حجم قابل ‌توجه اسناد مطالعه می‌شود.

این طرح یک خم بزرگتر است که به اعضا کمک می‌کند تا در یک محیط بزرگتر قرار بگیرند.

اما در طراحی سالن‌ کنفرانس حرفه‌ای‌تر از مسیرهای تردد جداگانه برای حضار و افراد شاخص جلسه استفاده می‌کنند.

نورپردازی یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در روحیه و عملکرد افراد است. اگر شما نور کافی را در فضا ایجاد نکنید، باعث ایجاد کسالت و خستگی افراد حاضر در جلسه می شوید.

طرح بیضی شکل مناسب ترین طرح برای طراحی اتاق کنفرانس برای جلسات هیئت مدیره است که مشارکت بهتری را ایجاد می‌کند.

در حال حاضر انواع چراغ‌های سقفی و دیواری برای این کار وجود دارد که فضای اتاق را به طور اثر بخشی روشن و پر انرژی می کند.

شرکت الکتروویژن با در اختیار داشتن تیم های طراحی و فنی متخصص با تجربیات گسترده، متضمن ارائه طرحهایی مهندسی، به روز، اجرایی و البته زیبا در زمینه طراحی سالن آمفی تئاتر ، طراحی سالن کنفرانس ، طراحی ماخذ سالن سینما ، کنسرت و … می باشد.

Report this wiki page